Dag 4 wo 270711

Miles: 11027 (vandaag 251 = 404 km)
Getankt: 14,565 gallon (55 liter), $53,29  $3,659 p/g
Temperatuur: 31°C
Hotel: Caribe Royal

De wekker is weer eens gezet want we moeten er vroeg uit. Niet omdat we heel lang moeten rijden maar omdat we een afspraak hebben. Dus om 6.45 stonden we al in de ontbijtzaal. Ook hier is het ontbijt prima, alles te krijgen van gebakken eieren t/m yoghurt en we eten hier van alles. Meteen na het ontbijt ruimen we alles op en zorgen dat we rond 7.40 uur in de auto zitten. We gaan op weg naar Cocoa Beach. Daar hebben we een afspraak om te rijden op een Segway. Je weet wel zo’n elektrische tweewieler waar je op het eerste gezicht meteen voor of achteruit valt. We zijn dus vroeg op pad en gaan via de I 95 helemaal naar boven tot en met Cocoa Beach. Een rit van iets meer dan 2 uur. Het is prima rijden, niet te druk op de weg en tijdens de rit worden we ook nog een zichtbaar gelaserd voor te hard rijden gelukkig reden we niet te hard dus geen enkel probleem.

We hadden een afspraak bij het Hilton Hotel en we waren er op tijd. De conciërge zou even voor ons bellen. Uiteindelijk blijkt dat de gids op de andere locatie zit, in hotel Cape Caribe. Dit was ongeveer 10 km verderop. Geen probleem dan rijden we daarheen. Het blijkt dat ze 2 locaties hebben. Aangekomen op de afgesproken plaats krijgen we gids Nik toegewezen. Een vriendelijke jonge man die ons het Segway-en een ging aanleren. Helmpje op en proberen maar. Nou het ging veel makkelijker dan gedacht. Na 1 minuut proberen heb je het al onder de knie. Dus na 4 tot 5 minuten stonden we allemaal er op en konden we op pad. We vonden het allemaal heel leuk. Lekker weer (niet te veel zon) en met toch wel een flink vaartje rond rijden. We gingen naar een Italiaan die vers brood en broodjes bakte en we mochten daar wat proeven (reclame natuurlijk om naderhand er ook zo eens langs te gaan). We zijn naar de haven geweest bij Cape Canaveral waar de cruise boten aanmeren. Daarna nog verder het jachthaven gebied in. Al met al meer dan 1 uur rond gereden. Nogmaals zeer aan te bevelen.

Van hieruit rijden toch nog even langs de Italiaan (reclame heeft gewerkt) voor een broodje, want het was al rond 12 uur. Het broodje smaakte prima en we stellen de Tomtom in naar Hotel Caribe Royal. De weg is bekend en we komen rond 14.00 uur aan. Eigenlijk een uur te vroeg maar we krijgen meteen een kamer toegewezen. We zitten op de 9de verdieping en hebben uitzicht richting Disney. De kinderen gaan meteen zwemmen en wij gaan kort daarna ook richting zwembad. We zwemmen en zonnen wat tot een onweersbui de boel komt bederven. We moeten allemaal uit het water en onder een afdak of ergens anders heen. Het regent iets maar het meeste valt toch richting Disney.

We douchen ons en gaan dan naar de Super Target.

Daar kijken we wat rond en kopen enkele kleine zaken. Hierna zijn we wat gaan eten bij Outback. Petra en ik hadden Victoria steak en die waren weer super mals. Dus prima gegeten. Terug naar het hotel en daar konden we nog net iets meekrijgen van het vuurwerk bij Disney. Hierna snel slapen  want we zijn allemaal moe.

1. Wat een leuke tour hebben jullie gemaakt..
    Wij hebben de zon vandaag niet gezien...
    groetjes uit Davenport, Christa

2. Heb al op meerdere blogs gelezen over segway tours, leuk!
    Moeten wij ook maar eens doen.
    Have fun!

3. Jammer dat onze kids nog te klein zijn want dit lijkt me inderdaad errug leuk. Groeten uit een nog steeds door slecht weer geteisterd Zuid-Limburg. Moet steeds denken aan verleden jaar toen we elkaar bij de Spa in de Florida Mall tegen kwamen.....en wij maar denken dat niemand ons verstaat als we Maastrichts praten. Sjiek is miech dat!!
    Have Fun,
    Saskia

4. Segway blijft toch leuk, je komt het in steeds meer reisverslagen tegen.
    Vrouwtje durft niet, hebben ze die ook in een tandem uitvoering ? :)

5. Lekker bezig, Ronald & family. Vandaag in ieder geval geen bekeuring...;-))maar een lekker sportieve dag met een Italiaans/Australisch tintje en een Floridiaans buitje.

6. Hé wat leuk te lezen dat jullie deze tour al gedaan hebben, wij hebben hem ook geboekt via Groupon, en gaan pas eind September. Het ziet er mega leuk uit. Ik heb er nu nog meer zin in ;-)

7. Leuk zo'n Segway tour, wil ik ooknog eens doen.

8. ziet er erg leuk uit z`n tour wie weet is het wat voor als we weer eens gaan.
    uitzicht op disney dat is ook niet verkeerd.

9. Hmmm toch leuk zo'n segway. Wel een beetje eng maar ja dat is het onbekende. Leuke tour wel.
    Veel plezier

10. Erg grappig die tour, wij doen ergens volgende week de tour bij Celebrations, ik ben benieuwd...

11. Eerst Dairy Queen en vandaag eindigen in Outback ! Top ;-) !